Hej

Fan vad jag hatar när folk snakar skit!!!
har de inget liv eller jag får damp jag är som jag är jag tänker inte ändra mig bara för att folk säger till mig !
OK sorry lite där men jag ska berätta lite om mig själv!
jag bor i Sverige men jag säger inte var och jag är 13 år och jag har jätte dåligt självförtroend jag vill bli som Claudia Lynx hon är en supermodel!
jag vill flytta till Usa när jag blir äldre till L.A.
Jag älskar Micheal jackson jätte mycket jag hatar när folk ljuger o är falska!
Jag hatar min skola !
Men ja det var lite om mig!
ps när jag var mindre så hade vi inbrott o det var skit hemskt!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej!

Fin blogg du har, snygg design;)

<3

Usch har ni haft inbrott:S

Shit så jobbigt:S

//Elsa<3

2011-03-09 @ 17:32:15
URL: http://speedo.bloggplatsen.se
Postat av: Asal

tack!

men livet går vidare !

det märkte jag :D

2011-03-09 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0